Sydaaslan Acaba çok mu ağır ve tam uyutmami yoksa belden aşağı olan mi daha kolay artı eksileri neler
tambirmom Sydaaslan ben spinal oldum acı olmuyor o an bebeği de görmek iyi hissettiriyor ama diğeri nasıl bilmiyorum
Arzu19988 Sydaaslan belden asagi oldum .uyusturmali olmam.Allah korusun bebege gecme ihtimali filan var diye duymustum ya yalan ya dogru riske atmadim İkinciye hamilegim yine belden secicem Bebegin dogum anini goruyorsun cok guzel duygu .zaten hic bir agri hiss etmiyorsun.
Bussbety Ben spinal sezaryen oldum . Bebeğinizi görmek o ana şahit olmak kadar güzel bir duygu yok. Tabi çekiştirmeleri falan hissediyorsunuz ama acı hissetmiyorsunuz.
Seymaaa05 Kesinlikle spinal ben öyle oldum çekiştirme bile hissetmedim bebeği görmek çok güzel sonrasında da ağrı hemen olmuyor 🥰 yine olsam yşne spinal olurum