Kızlar uzun süredir aklıma takılan ve vajinal doğum için beni korkutan tek şey Epizyotomi.Yani atlatamıyorum bir türlü belki o an hissetmicem belki gerek kalmayacak bilmiyorum ama düşüncesi bile beni çok korkutuyor aslında bilip bilmeden birsürü kesikler oluyor vücudumuzda ama 2-3 güne geçiyor ama korkuyu atamıyorum bedenimden.Kimisi uyuşturuyorlar derken bazılarını uyuşturmuyorlarmış bana da iğne yapılmazsa korkusu var🥲Hamileliğimi zehir ediyorum kendi kendime.