Elis27 arkadaşlar 24 Nisan da doğum yaptım 2 Mayıs’ta başvuru yaptık ve başvurum onaylanmış ona rağmen hala param yatmadı sizlerin yattı mı? İkinci veya üçüncü çocuğunu 24 Nisan ve sonrasında doğum yapıp parasını alan oldu mu ?
myangelson Elis27 27 temmuzda yatar paranız muhtemelen. Çünkü her ayın 27 sinde yatırıyorlar sanırım benim de geçen ay onaylandı 27 sinde bankaya yattı mesaj geldi
5kisilikkaile Elis27 7 mayısta doğum yaptım 12 mayıs başvurdum bu ayın 1 inde onaylandı aradım ay sonu yatacak denildi
Elis27 myangelson siz ne zmn doğum yaptınız ? Benim 27 Haziran’dan ince onaylanmıştı ama 27 Haziran da yatmadı
myangelson Elis27 ben 26 Şubat’ta doğum yaptım 3 Mayıs’ta başvuru yapmıştım. İlk öğretmenim ailem uygulamasından kontrol ettiniz mi? Gözüküyor mu orada da
myangelson Elis27 Allah Allah onaylandığını e devletten mi gordunuz? İlk defa duydum onaylanıp para yatmayan
Elis27 myangelson hyr önümüzdeki günlerde yatmazsa tekrar arayın deyip duruyorlar . 26 Haziran da onaylandı galiba başvurum
Elis27 myangelson inşallah bakalım bekliyorum kontrol da ediyorum yatsa görünür galiba ilk ogretmenim ailem uygulamasinda
myangelson Elis27 aynen ben orada görmüştüm 27.06.2025 te cekebilecegim yazıyordu 27 sinde de mesaj geldi bankalardan cekilebildi o şekilde.
Elis27 gecegunduz hayırdır ne demek istiyorsunuz ? Budala derken amacınız kastınız nedir öğrenebilir miyim neye göre böyle bir yorum yapma gereği duydunuz
Elis27 gecegunduz neden cevap vermiyorsun? Seni tanıyorum sende beni çok iyi tanıyorsun ? Neden boyle birşey deme gereği duydun ? Yani bana böyle bişi yazma sebebini gerçekten çok merak ediyorum neden yani ?
gecegunduz Elis27 kusura bakmayın ben yanlış anlaşıldım hakkınızı helal edin özür dilerim böyle bir kelime kullandığım için 🙂uzun zamandır konuşmuyorduk bir selam vereyim demiştim özelden yazdım çevrimiçi olduğunuz halde bakmadınız bende fevri bir şekilde budala yazdım ;(