ben de severim çocukluğumdan beri, buzlu dondurmaları da çok seviyorum. onlar zararlı diye şu an portakal limon sıkıp karıştırıp kalıpta donduruyorum çok severek yiyorum. veya bazen de süzme yoğurt ve meyveleri dondurup dondurma yapıyorum. Ama yine de en sevdiğim meybuz