erikarpuz ya ne güzel ne ile dinliyorsunuz bana kalsa her zman dinlerim 😊 kalp atışı varsa sıkıntı yoktur canım. içinin rahat etmeside önemli bence yoksa iyice strese giriyor insan, yani en azından ben öyleyim. İstersen git ,ben doktorum urlada uzak diye yakında ki bir devlet hastanesinden randevu alıp gittim kalp atışını duyunca rahatlıyor insan