Benımde oğlum 2020lı ama hiperaktif çocuk yoruyor herşeyi anlıyo dılı acık braz zorluğu var kızım olacak nasıl ayarlıcam onu düşünür oldum. Anaokul fıkrı var aklımda oyun çok kurmuyo, hep, dibimde. Annem var anmeanesı oda 1saat, mesafede oturıyo, kocaeli de.. Bende doğum süreci kalcak sonra ıkısını ıdare etmem lazım bebeğe özellikle bakmak ıcın benım.. Yanı, zorluğu olan yok mu, hep mı uysal bu çocuklar