Tansiyonum genel olarak düşük. Şimdi ölçtüm 9-3 çıktı bu normal mi? Zaten en fazla 10-5 çıkıyor. İlk gebeliğimde tansiyon yüksekliği vardı asprin kullanıyorum 12. Haftadan beri. Çok tuzlu vs yemiyorum yükselir diye ama hep böyle düşük. Başım çok ağrıyor düşüklük baş ağrısı yapar mı? Midem de bulanıyor halsizim baya bugun