Kızlar 30+0 hamileyim. Bu zamana kadar hep alfamed ile geldim. Yüksek tansiyonum var bide şimdi protein kaçağı var mı diye 1 günlük idrar bakacaklar ama bugün ilk kez adalet 30 mg yazdılar hiç kullanmadığım için merak ediyorum buda bir tansiyon ilacı mıdır alfamed ile beraber mi kullanılıyor kullanan oldu mu hiç bu ilaçtan aceba