mavi123_ Kızlar hamileliğini öğrenmeden ağrı kesici iğne veya virüs ilacı falan kullanıp sonradan o dönemde hamile olduğunu fark eden varmı? Çocukta herhangi bir probleme sebeb oldumu acaba?
Elsanur mavi123_ daha yeni öğrenmeden olunca bir şey olmaz Allah ın izniyle ben ilk ay mr a girdim röntgen çekildim dişlerimi yaptırdım kulağıma baktırdım 1 hafta sonra hamile olduğu u öğrendim korkma Allah ın sakladığına bir şey olmaz. Hemde henüz oluşmamış bebek bir şey olmaz
mavi123_ Elsanur herkes öyle diyor ama grip geçirmiştim baya ibocold, virüs ilacı ve bitanede iğne yaptırdım oyüzden endişeleniyorum. İnşallah dediğiniz gibi olur