Kızlarr sizde durum nasıl biz hala bekliyoruz bebiş kanala da girmemiş sancı vs belirti yok
Bby21 40+0 oldum aynıyız
Bby21 39+1 bende bekliyorum
Bby21 39+4 aynıyız canım dünden beri ne hareketler yaptım görsen