Öncellikle merhaba,
Bu zamana kadar arada adet sancısı gibi ağrım oluyordu ama geçiyordu, bu gece 03:30 civarında uykumdan uyandım sanki her an adet olacakmış gibiydim, belim kasıklarım ve hatta bacaklarım inanılmaz ağrıyor, bir taraftan midem bulanıyor. Biraz bekledim gece geçer diye geçmedi o yüzden pilates topunda hareketler yaptım ara ara ağrı hafifledi ama geçmedi en son saat 7 gibiydi uyuya kalmışım sonra 10:30 gibi uyandım yine ağrıyla belim kasıklarım ve bacaklarımda yine ağrı var, sizce bu doğum sancısı mı yoksa yalancı sancı mı ilk gebeliğim anlamıyorum. Doktoruma sancı nasıl bir şey diye sorduğumda anlamaman mümkün değil merak etme gelince anlarsın demişti ama şuan çektiğim ağrı ne bilmiyorum. Henüz kasılma saymaya başlamadım ne kadar sürede geliyor bilmiyorum biri beni aydınlatsın lütfen 🥺