Sevgii_ Bir oğlum var adı miran efe şimdi erkek kardeşi olacak uyumlu olsun diye düşünüp en son karar verdiğimiz isim bu oldu
Seymatrkay Sevgii_ isimler birbirine çok yakın. Miran ,Mirza. Karıştırılma durumu çok olacaktır. İkili isme gelince. İkili isimlerden uzağım. Ege güzel bir isim ama kardeşinin adı Efe bu sefer. Alp ismini sevmiyorum. Sağlıcakla gelsin.
Sevgii_ aybalasmom Miran efe var birde Mirza efe yaparsak garip olur diye düşündük🙊 ya mirzaya da çok zor karar verdik ağustos doğum ama ancak seçebiliyoruz😂😂
Sevgii_ Busranur_mnts bana da öyle geldi aslında. Mirza isimi de biraz kararsız bıraktı beni ama tüm isimleri eledik sona kalan isim oldu🤭
Sevgii_ Seymatrkay çok karıştı evet. Mirza çok istiyordum ama şimdi biraz düşününce sanki olmayacak gibi
Sevgii_ Seymatrkay arada kaldığımız diğer isim baran ve yamandı biz mirzayı olur sandık herhalde olmayacak 😂
Seymatrkay Sevgii_ Mirza kötü bir isim değil. Ama olmaz. Kardeşinin ismine aşırı yakın. İkisi farklı insan bu kadar yakın isim koymayın.
Seymatrkay Sevgii_ Bak Baran olur. Yaman Güzel değil. Amaan haa koymayın. Baran ve Miran cuk. Olabilir.
Sevgii_ Seymatrkay böyle giderse eşim kimliğe süpriz bir isim yazdıracak 🤭 ben çok kararsız kalıyorum. başta baran diye ısrar ettim sonra Mirza girdi aklıma hep insanların oyunları bunlar 😂😂