Kızlar selam 12 Haziran adet oldum. 26-27 Haziran yumurtlama gördüm bugün regl olmam gerekiyordu ama dün kahverengi lekelenmem oldu önce peceteye geldi sonra damla seklinde pede. Sabah baktim bütün gece gelmemiş ve şimdi de gelmedi. Test yaptım negatif çıktı. Bel ağrım ve regl ağrısı kadar keskin olmayan ağrılarım var yerleşme kanaması olabilir mi böyle bir şey yaşayan oldu mu?