Krn33 o zaman bence doktorunuzu değiştirin iyi bı doktora gidin çünkü ben doktor elinede inanan biriyim. 2 sezeryan yaptım şuan 3. İçin beklemedeyim ama 2 sezeryanimda çok güzel geçmişti onu dışında sezeryandan sonra kahve su içmeyi unutma ki baş agrin olmasın ve munkun olduğunca çok hareket et ne kadar hareket edersen o kadar çabuk geçer ay oran ağrıyor yapamıyorum deme yapa yapa zaten ağrısı geçecek insallh çok güzel geçer 🌸