25 haftalık hamileyim Allah nasip ederse doğum yaparsam kordonlarimi da baglatmayi dusunuyorum ama bu oldu 2 kişi bana diyorki çok acıyor çok zor çok acılı süreç korkmuyorda değilim ama mecbur bağlatmam lazım hem Allah’ım nasip ederse 3 oğlum vardı şimdide kızım gelicek insalah sezeryan doğum yapıyorum zaten ama etrafımda çok acılı çok zor diyorlar korkmaya başladım.