defnekusum yıllardır panik atak ve anksiyete ile yaşıyorum. Barıs muslu okuyun, iyi hissetmek, rezonans kanunu vs tarzı kitaplar çok iyi geliyor inanın bana. Allah’a daha çok yönelin dua edin ama doğru metotlarla en başta inşallah yok mesela ana tema ver ve Allah’a yöneliş kitapları okuyun mesela deniz erten gibi gerçi dili biraz agır ama başka kitaplar bulabilirsiniz:) benim 2yıl biri 4 buçuk yıl biri sürdü. Tam artık ilaçları bıraktım hamile kaldım tekrar aynı şeyleri yaşamamak istiyorum çünkü ilk doğumumda tetiklenmiştim pandemi zamanıydı bide çok çok zordu.bide kaç haftalıksınız bilmiyorum ama iyiyseniz yürüyüş çok iyi geliyor, yürüyüş sonrası sevdıklerinizle biyerde oturup çay kahve muhabbet neyse. Sosyalleşin. Nefes çalışması yapın. Bide şuram agrıyosa nedir gibi araştırmalara asla ama asla girmeyin