Ben şimdiye kadar hiç olmadı zannediyordum çünkü ağrı acı sancı vs olmuyor. Bir video gördüm karnın şeklini gösteriyordu bu kasılmalar olurken. Karın gergin yuvarlak diil de armut gibi şekli değişiyor ve geçiyor. Görüntü olarak bu şekilde mi yani sağa ve sola şişmiş gibi açıklayamıyorum da 🤣