Bseldatgain evet bir de diğer tüm 38+ sonrası gebelere sesleniyorum merdiven çıkın inin, bir de yürüyüş aşırı derecede faide sağlıyo yanş bende öyle ağrım kramplarım çoğaldı desem yeridir, hatta nst’ye bağlanmadan sadece 2 kat merdiven çıktım, kasılmalarım arttı düşünün 🤲🏼🌺