dero32 Selinbike çok normal bebeğiniz be plasentanın konumu da önemli ayrıca ilk gebelikse ben 21+4 daha yeni 4-5 gündür ufak ufak hissediyorum plasentam da önde 🥲 Bebek güçlendikçe daha çok farkediliyor
anneolmakneguzel_ Selinbike 😂😂😂😂 hayatım cok kucuk ben anca 24e dogru hissettim, ikincide 21 falan sabır sabır
Srfblt Selinbike çok normal özellikle ilk gebeliğinizse daha geç hissediliyormuş, benim ilk hamileliğim 19+3 te hissetmeye başladım🥰
DuruDefne_mommy Selinbike 18+6 çok net olmamakla beraber icerde kıpırtılar hissediyorum genelde ikinci gebeliklerde daha erken hissediliyormuş doktorum öyle demişti
Cihanella Daha çok erken ben 20. Haftadan sonra başladım 23. Haftadayız hala da kelebek gibi küçüğüm aşırı güçlü değil.
Edaozcan1 Ben 18+4 teyim bende daha bazen seyreme gibi hissediyorum ama bence en fazla 2-3 haftaya kadar hissederim gibi tamamen
Srp37 Selinbike Henüz çok erken ilk gebelikte 18-22 haftalar arası, ikinci gebelikte 16-22 haftalar arası hissedildiği görülür.
Selinbike Daisyy000 evet ilk o yuzden cok acemiyim ama cok tesekkur ederim icimi rahatlatti soyledikleriniz