Merhaba 3. Gün Embriyo transferi oldum dün test günümdü beta 459 çıktı doktorum değerin güzel olduğunu söyledi düşeceğini sanmıyorum dedi ama ben son iki tedavimde 14 ten üstünü göremedim ve kimyasal gebelik yaşadım o yüzden biraz korkuyorum bu değerden düşen oldu mu hiç