Kızlar şuan 3 buçuk aylık gebeyim birkaç gündür sürekli öğlenleri yemek yediğimde bi anda bayılacak gibi oluyorum nefesim daralıyor sanki ciğerlerim boğazımda resmen,hiç böyle bi durum yaşayan var mı erken aylarda nefes sıkıntısı? Ya da bunun bi ilacı vs var mıdır yoksa çok mu normal bi durum?