anneler kızım 2,5 yaşında saçları o kadar seyrek ve kısa ki gören herkes erkek sanıyor. toka falan da taktırmıyor zaten takılmıyor da kayıyor o kadar seyrek yani. gerçekten moralim çok bozuluyor diğer kız çocuklarını görünce🥺 herkes kazıt daha gür çıkar diyor ama zaten 2 senede zor uzadı şimdi yine 2 sene sürerse diye korkuyorum. var mı kazıtıp faydasını gören?