Btl42 Kozlar 26 haftalık hamileyim vajinamda şişme var normal mi birde alt kısımlarında sivilce oldu acı veriyor neler yapabilirim krem sakıncalı olur mu ki
AyseDuru @Btl42 bende de 4. ayımda şişlik oldu vajinamın sağ tarafında doktora gösterdim vajinal varis dedi gebelikte olabiliyomuş hala var şişlik ağrı sızı olmuyo ama uzun süre oturduğum zaman uyuşukluk oluyo sizde doktorunuza bi danışın mutlaka
Btl42 AyseDuru doktor kontrolüme daha var sanki bebeğin hareketlerini orda hissediyorum gün geçtikçe şişiyor gibi bir de sivilce çıktı krem sürsem mi acaba sivilce için
AyseDuru @Btl42 doktorunuzun vermediği bi ilacı kullanmayın bence krem olsa dahi bana ağrın olursa hafifletir diye bi krem vermişti ama hiç kullanmadım çok canınız yanıyosa muayene tarihini beklemeden bi görünün derim