Merhaba kızlar 11 . Haftamdayim ve 2 veya 3 saat oluyor kahverengi lekeleme farkettim acile gittim doktor düşük tehliken var dedi düşük önleyici hap ve fitil verdi bebeğin iyi oldugunu kalp atışının oldugunu soyledi sabahta polikliniğe mutlaka gorunmemi söyledi böyle bi sıkıntı yaşayan var mı neler yaşadı acaba merak ediyorum ve çok endişeliyim