Kızlar çok titiz olmama rağmen ilk defa uyuz hastalığına yakalandım kaşıntım çok var ve 8 aylık bebeğim var çok korkuyorum ona bulaşırsa diye arada emziriyordum ama bebeğim sürekli kucak istiyo eşim de evde değil nasıl yapacam bilmiyorum bilgisi olan yazsın lütfen çok ihtiyacım var ona bulaştırmaktan korkuyorum nerden geldiyse bu lanet şey alerjik bişey olsa bir kaç güne geçerdi bence doktora da gidemedim gitsem mecbur bebeği kucağıma alıp gidecem biri bana akıl versin 🥺