liyamm55 Zynpkrc Bizimde fazla 37 haftadayız 3’cü dogumum olacak hepsinde su fazlaydı 4-5 gün erken yatırdılar hastaneye bu hamileligimdede erken yatıracaklar
Sren1289 Zynpkrc ihmal etmeyin o zaman doktor ne dediyse uygulayın sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
liyamm55 Zynpkrc Şeker çıkmıştı erken yatırdı zaten 39+6 doğdu şeker biraz cocuga geçmişti dogdunda ani kilo kaybı yaşadı çok süt içiyordu ama içtiği an okdrda kilo kaybediyordu kendini toparlaması şekeri vucutan atması 1 ayı buldu 2 hafta hastanede kaldı