Salihanurrr gozde365_ cihad koyucam inşallah oğlum olucak benimde ilk oğlumun adı eymen . Tek isimden yanayım şahsen 2 isim pek sevmiyorum ben tercih meselesi tabi
zeynepulker0 gozde365_ eşim tarih öğretmeni ve Enver Tuna istiyor erkek olursa cinsiyet bende çok beğendim hiç kimse de duymadım kimseye de söylemiyorum etrafımdan erkek olursa en azından yakınımdan kimse beğenip koymasın diye
hamilesavis19 Ben Yunus Emre, Kerem gibi isimler istiyorum ama eşimin henüz içine sinmedi. Bir türlü isim bulamadık ne zormuş 🥲
Minikyavrum46 gozde365_ Eşim ilk günden beri Subutay diyor birsürü isim saydım beğenmedi söyleye söyleye beni de alıştıracak galiba Kızım Gökçe oğlum subutay olacak gibi
Minikyavrum46 papatyakokulugece İlk duyan herkes bu tepkiyi veriyor ama tarihte çok önemli biriymiş eşim o yüzden çok istiyor içimde kalır koymazsam diyor çok kararsızım