37 haftalık hamileyim. Bebeğin kafası suyu haftasıyla uyumlu ama karın çevresi ve kilosu 35. Haftayla uyumlu. Doktorum kilosu 2550 sınırda dedi. Bu durumu yaşayan var mı ? Gebelik şekerim vardı. Diyet yaptım. O nedenle mi kilo almadı diye düşündüm. Doktor 39a kadar bekleyelim sonra doğurtmamız gerek riskli dedi. Aynı durumu yaşayan var mı :(