herseyeragmengulun canım öncelikle geçmiş olsun 6 ayda bir adet biridim 5 yıl öncesine kadar doktorlara filan gittim işte hipofiz adenomu dendi takibe aldılar 6 ayda bir muane oluyordum en son hamile oldugumu öğrendiğim de gidemedim artık 5 yıldır gitmedim kendi kendine yokmu oldu hala varmı bilmiyorum bence olsaydı belli ederdi çünkü doktor ozman adet olmadığın için bu tomur çıkmış ve düzene girdi sizede geçmiş olsun şuan ikinci gebeliğim 15 haftadayim