Lafee Arkadaşlar 35.haftadayım ama yok böyle ateşlenme avuç içlerim ve ayak altım inanılmaz derece sıcak..buzları tutuyorum ama buz eriyor yangın devam ediyor:( sizde böyle durumlar var mı? Neler yapıyorsunuz
busra_sen Haftadayim suan ayaklarim kovanin icinde buz ve ingiliz tuzu attim ödeminim geçmesini vekliorum🙂↕️