Denizj Mihrimir ben gidiyorum çok memnunum. Ama çok yoğun randevularda yoğunluğu başladı. Gereksiz endişelendirmeyen işinin ehli bi doktor
ZeynepDK Mihrimir harika bir doktor . İlk gebelik takibim ve dogumum da Sinan hocaya gittim çok çok memnun kaldım şuan ikinci gebelik içinde yine Sinan Erdoğan doktoruma gidiyorum. İlgilisi ve bilgisi çok iyi
4631 Ben 2 ay öncesine kadar palmiye de Süleyman beye gidiyordum 2 ay oldu Sinan beye geçtim Herşeyi çok detaylı anlatıyor iyi bi doktora benziyor doğumu da onda yapmayı düşünüyorum