hivda36 35+3 den merhabalar… yarın doktora gidicem, bakalım bir haftadır bebişin durumu nasıl. Mide yanması, tuvalet problemleri, yatış pozisyonları ve bebiş tekmeleri toparlanmaları ile geçiyor bütün zaman. Doğurmak istiyorum artık mümkünse. İki hafta sonra falan müsaitim gelmek isterse hiç hayır demem diyerek manifestliyorum şu aralar 😂