Aylinkk benimde göbeğimde yağ tabakası var doktor geç hissedersin yüksek ihtimalle demişti 18 haftalıkken çok hafif kıpırtı hissetim sonra 3 gün boyunca hiç olmadı sonra ara ara hareket ederken artık hep hareket etmeye başladı hatta kahve içtiğimde çok hareketli oluyor tatlıdan ziyade 💖 sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 bu arada benimde ilk gebeliğim