DuruDefne_mommy birkaç hafta önce bende yaptırdım yaptırmaz olaydım.. asidi kaçmış bol şekerli bi gazoz içtim, başlarda zorlamadı sona doğru mahvoldum neyse içtim bitti 10 dakika sonra bi sıcak basması soğuk soğuk ter atma kendine gelememe baygınlık hissi yaşadım hemen beni yatırıp dinlendirdiler bekletmek istediler ne yatabildim ne ayakta yürüyebildim aşırı istifra edesim vardı zar zor midemde o suyu tutarak 1 saati doldurdum kan aldılar direkt odadan herkesi çıkarttım öyle zor kustum ki midemden o sarı salyamsı bi su çıktı ondan sonra rahatladım dedim ki hiçbir sorun yokken kendi kendime nasıl yaptım bunu ahh ah sonucum da temiz çıkmıştı yani demem o ki kendinde bir sorun görmüyorsan yeniden asla yaptırma