Seelinimo Kızlar selam 31+1iz. Yaklaşık 3-4 gündür kaşıntım var ilk başta korktum kolestaz mı diye ama sadece kollarım kaşınıyor başka yerimde kaşıntı yok. Kolestaz olabilir mi
Lilyko9 Seelinimo doktoruma 15. Haftada kasinti yasadigimi soylemistim karaciger enzimlerine bakalim demisti ve bir daha olursa gobegim disinda da bir yerinde kizariklik olursa mutlaka soyle dedi o yuzden bence kolunuzdaki kizarikliktan da bahsedin
Dkddkkdkd MrvCgn merhabalar bende şuan 36 haftalığım şuan bu durumu yaşıyorum yarına doktor randevum var