senaaaaaaaaaa Kızlar bugün karnım sürekli sertleşiyor ve ağrıyor. Biraz da belim ağrıyor. Bu haftalarda normal midir bunlar
Minisotu senaaaaaaaaaa bana da olmuştu,nst de az kasılma çıktı. Bol bol dinlen dedi siz girecek misiniz nst ye. Olabiliyor yani korkmayın.
Seelinimo senaaaaaaaaaa yalancı kasılmalar canım. Benim bayagıdır kasılmalarım oluyor şu anda 31. Haftadayım. Doğuma kadar bu böyle sürecek. Doğumda düzenli hale geliyor işte. Kendini çok yorma yeter
Zeynep0742 senaaaaaaaaaa bende 31. Haftamdayim. Geçen hafta aynı şeyi yaşadım nst de sancım çıktı ive bebeğin kalp atışları çok hızlı dediler iki tane serum taktılar. Doktor her ihtimale karşı gözlem altında tutacağız bı süre dedi. Sizde gidin bence doktora
senaaaaaaaaaa Minisotu bu hafta gittim doktora bi sorun olmadığı sürece 4 hafta sonra gel dedi 35de gideceğim. Sürekli devam ederse bi gideyim mi o zaman doktora
senaaaaaaaaaa Seelinimo onu duymuştum da başıma gelmemişti bu kadar ya o yüzden korktum:( sürekli devam ederse sorun var mı demek acaba sanki öyle yorumlar geldi de
Zeynep0742 senaaaaaaaaaa üç gün devam etti.Aslında bende önemsemedim yalancı sancı diye. Tahlil sonuçlarımı göstermeye gitmiştim doktora söyledim hemen nst’ye bağladilar. İyi ki gitmişim. Bebeğin kalp atışları duzelmeden çıkarmadılar
senaaaaaaaaaa Zeynep0742 anladım çok teşekkür ederim yanıtınız için biraz daha sürerse ben de gideyim 🙏🏻