18+3 haftalık gebeyim her şey yolunda giderken bugünkğ kontrol de bebeğin beyninde kist gördü doktor iki böbrekte de genişleme var dedi perinatolojiye yönlendirdi yarına randevu aldım gidicem. Kist zamanla 21 22 haftada küçülür genel de dedi böbrekte de erken hafta da genişleme gördü başına böyle olay gelen oldu mu çok korkuyorum