ozlmakmhmt Merhaba cumartesi günü beta vermiştim 455 çıkmıştı 48 saat sonra tekrar verdim 1137 çıktı yani artış 2,5 katı %150 bu kadar hızlı artış yaşayan var mı normal mi?
Mucizee80 ozlmakmhmt evet normal çok güzel artmış iki gebeliğimdede 3 kat artarak devam etmişti sağlıkla gelsin bebişiniz hayrlı olsun
Salihanurrr ozlmakmhmt bence güzel artış olmuş aksi durum göremedim ben korkma canım. Bende çok net hatırlıyorum çünkü ilk verdiğim kanla birkaç gün sonraki kan değerim baya artmıştı şuan 20 haftalık gebeyim 🥰 hayırlısıyla tekrar bikaç gün sonra kan ver
ozlmakmhmt mucizem__ sizin de 4 katı gibi görünüyor bana da 800 900 civarı çıkar demişti doktor sonucu göstermeye gelmiycem hocam o kadar saat bekleyemem ev uzak gelemem dedim tamam dedi biraz önce baktım sonuca 2,5 katı çıkmış bir terslik olabilir mi
mucizem__ ozlmakmhmt beta herkes de aynı olmaz ve bu kişinin hormonlarına bağlı bakın bugün yengem de Dr gitti hamileydi 5 bin cikmis ve 4 haftalık hamile betasini sormuş doktor da havalar bir soğuk bir sıcak ve hormon dengeleri de yerinde durmuyo önemli olan ultrason takibi demiş yoksa onun da çok yüksek 4 haftaya göre
ozlmakmhmt Mucizee80 ya çok sevindim 3. Çocuğum ama hiç beta takibi yapmamıştım daha oncekilerde 48 saat olayı hiç olmamıştı bir kere verdim sonra kadın doğuma haftalık aylık neyse o kontrollere gittim bunda doktor 48 saat sonra tekrar ver dedi tuhaf geldi bir sorun mu var diye düşünmeye başladım bugün verdim ya 48 saat sonra tekrar gel dedi bu böyle devam mı edecek ? Haftası küçük olduğu için mi yapıyorlar daha gözükmez diye
Mucizee80 ozlmakmhmt bir kere daha verin eğer yükselişiniz yine güzelse kese görürsünüz büyük ihtimalle ama bir hafta 10 gün bekleyebilirssniz o zamn gittiğinizde kalp atışını da duyarsnz
ozlmakmhmt Mucizee80 canım son adet tarihim 5 Haziran ama benim eşim cezaevinde izine 19 haziranda geldi 19 Haziran da tesadüftür ki benim yumurtlama günüm afedersiniz ama o gün ilk iliskim oldu tıpta adet günü baz alınıyor ama ben tarihlerimi net biliyorum öncesi ihtimali yok bu yüzden şuan 2 hafta 4 günlük adet tarihi baz alınmasının sebebi de tarihleri net bilemedikleri için ben bildiğim içinde doktorumla paylaştım o da 2 haftalık dedi
Mucizee80 ozlmakmhmt adet tarihini baz alıyorlar benim ilk çocuğum tüp bebek dollndigi rahmime bırakıldığı tarihte belliydi ama son adet tarihini baz aldılar doğumda ona göre raporlaniyor eğer 38 de doğum yparsan iki hafta geri olarak söylersen 36 da doğum yapmış gibi olacaksn o zamanda prematüre geçer olmadığı halde
ozlmakmhmt Mucizee80 ben doktoruma adet tarihinide yumurtlama ilişki tarihinide açıklama yaptım o da evet bize göre 4 ama gerçek yaşı 2 haftalık dedi gebeliğin ileri zamanlarinda hiç bir sıkıntı yasamazsin 2 hafta önce saysakta dedi ama şimdi benim için önemli çünkü ilk bebegimde de aynı şeyi yaşadım kese yok bebek yok diyip beni kürtaja almaya kalktılar 5 haftalık saydıkları için şuan 4 hafta 2 günlüğüm onların hesabına göre gitsem kese yok diyecekler bana yaşadım biliyorum.
ozlmakmhmt Mucizee80 ayrıca tıbben hep adet tarihi baz alındığı için gerçek yaşı 36 haftalık da olsa tıbben prematüre sayılmıyor prematüre doğan bebeklerin haftaları 36 da dogmussa gerçekte 34 olur yani gerçek haftası 34 tıbben 36 olanlar prematüre sayiliyor. hep iki hafta öncesi bunu açıklamak biraz karışık benim tek ısrarim gittiğimde kese yok yada boş kürtaj alınması lazım gibi şeyler duymak istememem