Kızlar hamile olduğumu öğrenmiştim işte bugün ilk defa doktora gittim kalp atışı falan geç duyuluyormuş ya uygulamalara gore 6+3 günlüktü. Bugun doktor keseyide bebegide gördü ama kucuk dedi 5+5 gunle uyumlu dedi. Buradan kalp atışını duyamayiz vajinal duyariz bakalim mi dedi bende bu hafta tatile gidecegim 2 hafta yokum ondan dolayı olur dedim cok merak ediyordum bir sıkıntı yaratir mi bebeğe dedim hayır dedi. Ama biraz önce lavaboya gittikten sonra kahverengi lekelenme gibi geldi peçeteye bir ağrım vs yok ama korktum daha önce hic gelmemişti internetten baktım vajinal ultrasonografi sonrası normal olabilir diyor ama buraya da bi yazmak istedim