Daisyy000 Gofretinannesi Mamağın hiçbir yeri güvenli değil. İmkan varsa Eryaman’ı tek geçerim,7 senedir Eryamandayım daha trafikte bile kavga edeni görmedim.Herkes kendi halinde çocuk büyütmek için gerçekten çok güvenli 🌸
Gofretinannesi Daisyy000 ankarada yeni ve güzel ev bulmak zor hep şehirden çok uzakta şehir içindekilerde eski
Daisyy000 Gofretinannesi Şehrin içi olsun derseniz Gazi mahallesi çok güzeldir,insanları nezihtir. Konum merkezi, yeni binalarda var.