Sendenbiri Hayırlı akşamlar hanımlar, 4.bucuk aylık hamileyim, vajinal enfeksiyon olmuşum, kendi doktorumamı gitsem, saglık ocagınamı
Minikeller38 Sendenbiri kendi doktoruna git canım . Benimde bogazlarım şişmişti sağlık ocağına gittim antibiyotik yazdı ama tereddütte kaldım kendi doktoruma yazdım sonrası doktorum kesinlikle o antibiyotiği kullanma dedi o saatten sonra hastam olduğunda hiç gitmedim .