misafir4578 bende 13. Haftamda oldum 27 mm ölçtü benim bide kayıp var diye yapıldı . 24 haftalık olduk şimdi , ilk 10 gün hiç kalkmadım sonra doktorum evde gezebilirsin kısıtlama dedi dinlen ama hep yatma dedi , sıkılınca arabayla bi yere gidip pturabilirsin dedi ama yürümemi istemiyor hava da zaten çok sıcak . Çoğunlukla evdeyim market vs gidiyorum yemeğimi yapıyorum , genelde ağır şeyler yapmıyorum her hamile gibi de dikkat etmek lazım tabi dinleniyorum yine oldukça benim iğne vermedi progestan fitil verdi günde 3 vermişti fazla geldiği için azaltı o şekilde ilişki yasağı bile olmayanlar var bende okudukça umutlanıyorum geçen haftalar detaylı da 38 ölçtü hersey yolunda ilerliyor yani inşallah ileri haftaları da görürüz canım yol uzun ama sabrın sonu çiçek bahçesi 💖