minikoglumuz 30.haftamdayım şimdiye kadar takviye hiç bir ilaç almadım şimdi zorunlu olarak almam gerekiyormuş ilk doğumun sezaryandı buda sezaryan olacak. Fazla geç kalmadan takviyeleri almak, istiyorum. Doktora sorarsam papaz olacağız
Minnakpopus minikoglumuz neden hiçbir takviye kullanmadınız ? Doktorunuz sizi bilgilendirmiş olmalı. Kan-demir,magnezyum ve multivitamin kullanıyorum şuan. Magnezyumu bıraktım bu hafta doğumuma 10 gün kaldığı için.
Mavisim3457 minikoglumuz son 3 ayda beyin gelişimi için omega3 balık yağı kullanmanı tavsiye ederim. Demir ilacı zaten 16. Haftadan itibaren veriliyor oda önemli.