Merhaba. Ben 16 haftalık geneyim dis etlerim çok kötü sisti ve ağrıyordu. Daha öncesi bu gargaradan kullanıyordum. Şimdi de bir kere yaptım yutmadan tükürdüm. Kullananlar olduğunu okumuştum burada. Ancak sakıncalı diyenlerde var. Bilgisi olan var mı? 1 kere kullanımında bir zararı olur mu