Arkadaşlar.. Haftalardır sancı, ağrı çekerken bugün birde rubella enfeksiyonum pozitif çıktı!!🙁 32+3 haftamızdayız.. Benim gibi hamileliğinde rubella enfeksiyonu geçiren varmı? Herhangi bir belirtisi yok bende doktor dış merkezde tekrardan yaptır dedi.. Ama çok korkuyorum ya ilk 3 ayımda olduysa diye.. Eski kan sonuçlarıma bakınca negatif.. Birde doktora sormaya unuttum böyle birşey olsa yani cocuğumda zarar bırakmış olsa Ultrasyonda çıkmazmı? Veya ikili testte.. Bilen varmı🙁