Normal doğum veya sezeryan doğum sonunda içinde parça kalan oldu mu?
O süreç nasıl ilerledi?
Kürtaj mı yaptılar?
Lohusa kanamam bi türlü durmuyor 43 gün oldu. Ebeyle görüştüm büyük ihtimal parça kalmıştır dedi.
Çok canım sıkıldı yarın muayene olacağım. 😑