Kızlar 21 haftalık gebeyim doktorum geçen ay değerlerim iyi olduğu halde gebelikte daha fazla ihtiyaç duyulduğu için demir ve d vitamini yazmıştı. Fakat bir hafta kullandım midemi ve bağirsaklarımı rahatsız ettiği için bıraktım. Sizler kullanıyor musunuz bu takviyeleri, kullanmasam zararı olur mu acaba?