Ezgicnts Son zamanlarda çok fazla bu tarz post görüyorum.?Kızlar ne bu endişe, daha ortada çocuk yokken ne sütü bekliyorsunuz. Gelenler var ama gelmemesi de doğal 🫣 Benim hamileyken sütüm falan gelmedi ama oğlumu 2 yaşına kadar emzirdim mesela 😁
Kuzenimin hamileyken sütü geliyordu, göğüslerim dolu dolu diyordu,doğumdan sonra sütü olmadı, 3ay emzirebildi. Yani salın ve herseyi akışa bırakın