danla2711 Eliferimm amin inşallah ya 😂🥰 ama iyi ki sünnetini erken yaptırdım herkes kızdı ama 2 gün olmadan maşallah iyileşti bezin içinde olduğu için
danla2711 mrvsrcn bizde çok zor bulmuştuk😂 ben 2 isim istedim eşim tek isim yeterli demişti sonra beni kırmadı 2 isim koyduk😂🥰 ama erkeklere isim çok zor bulunuyorrr
mrvsrcn danla2711 gerçekten kızımda da çok bir fikrim yoktu ama seçenek daha çoktu sanki 😀 ben de tek isimden yanayım ya. Siz ne koydunuz
danla2711 Sekerr_46 hep öyle oluyor ama ben mesela bazen karnımda kalsamıydı diye düşünüyorum 😂😂😂 o anlar çok özeldi😍 tekmeler hareketlerr ultrasonlarr🥹
Pamiramsi danla2711 bazen çok iyiyim sanki hamile değilim, bazen de o kadar kötü oluyorum ki o an doğsun istiyorum 🥲 mesela şuan bu sabah mükemmel kalktım böyle devam edecekse 1 ay sonra doğurabilirim 😂 siz nasılsınız