Elifesmeray63 Son 37 gün çok heyecanlıyım ilk gebeliğim Şimdiden sancılarım var umarım gününde doğar oğluşum
GirlandBoy_Mom Minik- amin canım cümlemize inşallah evet insan yıpranıyor artık çok zorlanıyorum sağlıcakla kavuşalım inşallah Rabbim sana ne güzel dört evlat nasip etmiş kuzum allahım geri kalan 3 üne ömür versin inşallah
danla2711 Ebru_ebru evet canım herşeyi yerinde çok şükür🥰 bence erkenden yaptır sünnetini hızlı iyileşiyor 🥰 mamayla mı besliyorsun